19 Aralık 2007 Çarşamba

benmerkez


Benmerkeze seyahatte bile işler,
samimiyetle başlar:


Ambalaja kanmayın,
böyle yutturuyorlar.
Çıkışı özenli de olsa,
sanmayın ki gelişi öyle
inceden derinden,
bilakis tangur tungur.
Dizilse diğerleriyle yan yana
ayıramazlar birbirinden.
Sahi, sade ve samimi mi dediler?
Davullu zurnalı isterdi.
Zaten sessiz de gitmezdi,
susturucuyla vurdular.

Tarifler yetmez, haritadan kalkıp da azarlar;

Telefonlara bakmıyorum,
isteyin ama evdeysem.
Tabelalar göstermiyorsa
yerli esnafa sorun beni.
Bahis geçmedi mi haberlerde?
Anlayın bir bit yeniği var.
Ciciler getirmişsiniz, iyi güzel de
sığamam içlerine, pek dar.
Açılın ben doktorum,
Hmm, kan tahlili, idrar...

yolcu ben-Geçimsiz-yollara varır,

Ben sabitim ve burdayım, sen dolan,
Akıl et sor bir hatır.
Anlamadınız mı? Kahramanım!
Ve bir kahraman hikayesini
- anlatan yok ki kardeşim!-
Kalkar, kendi anlatır.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

benmerkeze seyahatte bile isler samimiyetle baslar lafi hic aklimdan cikmiyor niyeyse,benmerkeze gitmekteyim ve samimiyet bekleyip duruyorum kendimden. Ne zor durust olmak kendine bile...ne zor anlamak tam olarak ne hissettigini, ne dusundugunu, ne diledigini kendinden ve herkesten...
neyse sagol!Samimi benler,senler, onlar dilegiyle!

s. dedi ki...

ne garip oyun bu, tek başına olduğunda bile kazanılmıyor samimiyet.

Adsız dedi ki...

şiiri fanzin için aldım bilginize.